torsdag 22 januari 2009

Veterinären

Ja ikväll blev till besök hos min goe veterinär och vaccinering av flickorna som ska paras. Gott och ha det gjort, för nån vaccinering under ev dräktighet blir det inte av! Ska avmaska också så även det är gjort.
Idag har det varit småplock med kläder mm. Hann även bada lilla Wiggo som inte är så liten längre. Ska försöka få hjälp och ta kort på honom så ni får se hur han ser ut nu. Min lille cooling...

Nån snö har jag inte än sett till än, men det skulle ju komma in under fredagen och där är vi ju inte än.
Morgondagen är späckad med diverse sysslor inför helgen. Kvällen ska avnjutas hos svärfar och AM som ska bjuda på pizza! Hurra! Ropar alla barnen. Så jag måste jobba undan under dagen så vi kommer iväg till dom i tid. Hur nu det ska gå till med Tyra hack i häl för hon är ledig från dagis (planeringsdag). Vilken min familj har svårt och passa. Tusen miljoner saker och fixa och dona med innan vi kommer iväg.

Lördagen ska jag ju med Måns på fotbolls cup i Åmål, "Tösse Cupen" och har jag otur och Måns tur så blir vi där hela dagen. Söndagen ska jag ju på utställning så den helgen susar väl iväg snabbt.

Nu ska jag ner och duscha och sen blir det bingen...
Hörs Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Nu kommer snön Susanne, den är i Värmskog nu!