måndag 5 januari 2009

Vinterbild











Då var det helg igen! Mattias jobbar faktiskt idag, det var ju ett tag sedan man blir ju lite bortskämd när han är hemma med tanke på att vi kan dela upp oss med och ta Tyra. Idag har det varit ett pusslande efter som hundarna behöver ut på promenad, så storebror Måns har passat Tyra och Ebba och jag har varit ute med hundarna 2 turer. Nu ligger alla hundarna nöjt och sover. Middagen puttrar på spisen och eftermiddagen är på ingång.

Idag fick jag flera härliga bilder från Litauen och Fabians son som bor där. Jag känner mer och mer när jag får så fina bilder att jag vill ha en ny kamera!!! Men det är mycket man vill ha och jag inte råd med det just nu.
Perfekt väder även här och ta kort när man är ute på gärdena och hundarna springer fritt. Sådana bilder skulle jag vilja hinna ta, men det klarar inte min kamera. Pust!
Nej nu är det nog klart där nere i grytorna.
Hörs Susanne

Inga kommentarer: