lördag 28 februari 2009

Bilder

Idag har vi haft en härlig dag i solen och fått god mat hos mor och far. Nu närmar sig kvällen och jag tänkte se på Melodifestivalen idag så länge som jag orkar. Jag blir ju störd efter att låtarna har genomförts och den förbannade röstningsproceduren börjar. Då hittar jag gärna på något annat. Bara ett sug efter pengar från svt:s sida, tycker jag. Gaston som just fyllt 12 år


Frans och Saga

Gaston med sin obligatoriska rullning!

Just nu sitter jag och funderar på vad vi ska äta för något till kvällsmat. Ebba är det inte värt och fråga för jag får alltid samma svar: TACOS! Och det har jag inte lust med..tror jag. Nja jag vet inte vad jag ska hitta på. Idétorka liksom. Stallsysslor och hundarna är klara för ikväll förutom någon mer rastning innan vi lägger oss då. Gött!

Så vi får se om vi hörs ikväll

Susanne

Inga kommentarer: