söndag 22 februari 2009

Biten i fingret

Idag har det gått i snöns tecken. Långt från glamouren igår, snacka om kontrast. Mattias fick ploga en lång stund för och röja upp på gårdsplanen, parkeringen osv. Tur man har traktor.
Ebba och Tyra åkte med hela tiden och tycker det är så kul.
På eftermiddagen när det var ladugårdsdags så blev Tyra biten av kaninen i fingern och det blev ett väldans liv. Hon skrek nog i en hel timma till hon utmattad somnade i mitt knä. Oj oj... Efter att hon vaknat har hon gått med pekfingern rakt upp och haft väldigt ont ..om man frågat henne!!
Jag jobbar på med min hemsida men det är inte lätt och komma någon vart när man blir avbruten hela tiden. Jag har gett upp för idag. Nu ska jag rasta hundarna för sista gången idag.

Ett grattis vill jag skicka till Eva och Diesel som idag blev placerade 3 i jukk i Norge. Fin debut det! Nu håller vi tummarna för fler fina placeringar under året.

Hörs Susanne

Inga kommentarer: