måndag 16 februari 2009

Datorn

Datorn fungerar fortfarande sådär! Uppkopplingen likaså. Det är hur frusterande som helst. Just för en stund sen fick jag äntligen igång mailen. Och det droppade ju in massor. Inget annat och vänta...
I eftermiddag så har Ebba ridit och det gick bra, hon är inne i en liten feghetssvacka igen!! Men idag fick hon rida min favvo häst och då kändes ju allt mycket bättre igen. Pust!
Pappan och lilla systern var också och tittade. Tyra "vill också rida häst" säjer hon. Men idag har hon övat sig på gunghästen, inne! I övrigt har det varit en lugn och avslappande dag i friskhetens tecken. I morgon blir det dagis, yippee!! Säjer både Tyra och jag.
Och förhoppningsvis orkar jag åka och arbetsträna imorgon med Helena, är så slut i kroppen egentligen MEN vi får se hur det känns imorgon.

Nu ska jag ut med jyckarnagärdet i två omgångar!!! Nannie höglöper och ska inte promenera med hanarna. Tycker inte jag i all fall. Fick dom bestämma så vet vi vad det skulle bli...fniss

Ha det
Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Känns väl skönt att känna sig bättre?!
Skulle inte heller låta Nannie gå med hanarna om det var hos mig under höglöp :O)
Nu har ju inte jag några hanar, än...
Men ändå.