fredag 20 februari 2009

Disco


Ja ja jag ska inte ens skriva det! Det ÄR sent ...igen! Men idag kan jag i alla fall skylla på discot som vi haft i bygdegården. Jag är ju med i ungdomskommitten och vi hade som sagt disco mellan 18.30-21.00. Det kom en hel del barn och 48 stycken hamburgare med bröd serverades under kvällen och gud så dom handlar. Jätte roligt! Och idag dansade dom hela tiden och även "tryckare" det tror jag aldrig har inträffat tidigare och jag har varit med några år nu.
Väl hemma strax efter 22 så var det bara och sätta igång och packa inför morgon dagen. Nu är det gjort och jag ska lägga mig nu. Jag är verkligen helt slut....... Jag återkommer med rapport imorgon när jag kommer hem. Håll tummarna!
Natti natti
Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Vi håller tummarna! Utställning? För jag tror inte du ska åka tjejvasan :O)
Ha det bra!