onsdag 25 februari 2009

Grattis Måns

Idag fyller min "lilla" pojk MÅNS 16 år. GRATTIS!!!!
Oj hur fort har det egentligen inte gått? Jag fattar knappt något. 16 år? Ofattbart... Man är verkligen inte medveten om HUR fort tiden faktiskt går.
Hittills idag har vi bjudit mormor och morfar på middag och semla till kaffet. Dom har just åkt och nu inväntas mina systrar och deras familjer och min käre svärmor!
Så jag SNART ska slänga mig in i maten igen och ikväll ska det bjudas på tacos på beställning av Måns. Och även ikväll semlor till kaffet. Men jag ska inte ha någon mer på ett bra tag, oj vad mäktigt det är och äta.
Än så långe har han fått det han önskar sig, en varvtalsregulator och pengar så han investera dom i sin käre ägodel - traktorn -! Imorgon ska jag följa med honom till karlstad och köpa en stereo som han ska få av oss. Tur att han fått kör ett tag utan stereo för det är inte bara...
Jag la in ett kort på honom när han var 19 månader gammal. Det var inte i går.
Hörs
Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Hälsar Grattis till Måns!
Hoppas det blir en värstingstereo, det ska liksom dunka i kroppen, när ni märker att han är på väg hem:O)