lördag 21 februari 2009

GRK Loo

Idag har jag varit på utställning i Loo, i ett svinkallt ridhus. Jag har varit där förrut och det var lika kallt då. Tur att hundarna är vana kyla vore dom "inne" hundar så hade dom med all säkerhet blivit sjuka så här i efterskott.

Till dagen, Wiggo debuterade i dag i puppy I och vann den och fick hederspris blev sedan 2:a bästa hanvalp. Inte illa! Fick mycket beröm för lilla Giggo. Va roligt!
Frans ställdes i special yearling och kom 2:a med hederspris, slagen av Fridas kavaljer Simson. Frans ställdes även i mid limit och vann den även där med hederspris. Slutade dagen med att bli reserv bästa hane. Ines var också med och hon vann puppy III med hederspris och blev reserv bästa tikvalp.
Väglaget hem var verdervärdigt och tog mycket längre tid än vad vi tänkt oss. Skönt och vara hemma i alla fall även om jag är lite frusen fortfarande. Tack Anette för det som alltid trevliga sällskap och alla goda skratt. Hoppas dina fötter tinat?
Melodifestivalen rullar på TV:n, men vilken djävla skit! Jag är så less och titta på det och det beror MEST på det kassa röstningssystemet. Undrar vilka som kan gå vidare idag? Ah jag bryr mig faktiskt inte.
Nej nu väntar duschen och den ska bli extra varm ikväll, är fortfarande kall i märgen....

Natti natti
Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Kul att det gick så bra på utställningen!
Var väl besvärligt att köra förstår jag, här håller vi på att snöa inne, knappt hundarna kan röra sig ute på gården.