torsdag 26 februari 2009

Härlig vårdag

Idag är det en sån där härlig, solig och och nästan vårdag! Tänk vad mycket piggare man faktiskt blir bara solen skiner?! Idag på förmiddagen så har jag, Mattias och Måns varit till Karlstad. Först en tur till Biltema och lämnade tillbaka några saker som inte passat. Sen bara det av mot BRL för Måns hade blivit lovad ett bilstereo-paket till sin duett. Och det blev det, plus sladdar och en massa annat som han köpte själv. Det gick i alla fall på flera tusen.

Måns och jag var med Mattias in på Swedol, vilket tråkigt ställe absolut inget för mig. Tänkte att jag skulle gå in på Returen och Gengåvan men dom öppnade inte förrän 12 och vi var klara med det andra strax efter 11 så jag orkade inte vänta.
Det blev in tur in till ÖB i Edsvalla istället och där har jag inte varit på 100 år eller något sånt. Helt förändrat där inne. Ja det blev väl lite med hem därifrån; duschcreme, maskindiskmedel, pasta och lite annat.
Vi kom hem i tid och hundarna väntar på en tur. Och det ska det bli. Tror dom tycker det är lika kul som jag när solen skiner? Perfekt sportlovsväder för dom aktiva sportarna.

Nej jag måste sätta fart, kanske vi hörs ikväll?
Kram Susanne

Inga kommentarer: