lördag 14 februari 2009

I'm back!

Ja nu har ni väl undrat vart jag tagit vägen? En del av er i all fall. Jag har haft vinterkräksjuka i flera dagar! Den värsta pärsen jag varit med om på åratal. Inte nog med detta min goa nya dator har inte mått bra i veckan heller troligtvis smittad av mig. Men igår blev den ominstallerad och allt jag hade i den är borta! Supporten trodde det skulle vara enkelt och att jag hade en återställningspunkt MEN FAN HELLER den var också borta!

Så ni som försöker få tag i mig via mail så har jag inte kollat den sen i tisdags och jag har inte fått igång mailen i den här i datorn än. Så jag hoppas det inte är något viktigt som ligger och knager? Jag får se om det blir ordning till ikväll men Mattias och sjuk och ligger och ungarna är hur rastlösa som helst så jag måste göra en insats med allt möjligt framförallt tvätten som blivit efter.... Kul! Och ut med ungar och hundar i det vackra vädret.

Och till ALLA MINA KÄRA VÄNNER vill jag skicka en stor kram så här på ALLA HJÄRTANS DAG!! Och till min familj fast det är väl ingen som är så pigg på och kramas idag...

Hörs Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Vinterkräksjuka är ingen hit! Stackare, jag har i alla fall saknat dig!
Hoppas du får ordning på datorn.
Underbar dag idag, korvgrillning har vi roat oss med i Värmskog!