måndag 9 februari 2009

Kallt i natt

Kallt så kallt det är nu i kväll. Månen lyser stor och fin "och det blir kallt i natt" som min farmor alltid sa när hon såg den stora månen så här vintertid! Å ack så rätt hon har om det.
Tyra har var som jag skrev hysteriskt i dag på BVC. Nu ikväll spyr hon igen!! För tredje dagen i rad! Fan va trist. Det blir inget dagis imorgon tyvärr. JAG hade behövt det.

Ridningen i eftermiddag gick bra, tråkigt bara att dom red ute för Mattias tog sig i kragen (läs; blev tvingad) och skulle titta på sin dotter när hon red.. Ebba tyckte det var helt ok och få göra något annat än den vanliga ridningen i manegen. Lite riskfyllt för hästarna har ju bara skor fram och inga alls bak. Dvs det blir ju väldigt halkigt bak utan skor och broddar.

Nu ska jag gå ner och ta mig en dusch, känner spysmaken i halsgropen efter att ha torkat hela trappen som Tyra spydde i 3 gånger! Äääää.

Hörs Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Räknaren. Fick jag till genom att klicka på nån annans räknare, då kom jag till susnet.se där blev jag med, och så skapade jag en räknare, man får en html kod, som man lägger in i en gadget i layoutsidan....
Oj vilken krånglig förklaring, men det var inte så svårt :O)
Prova!