fredag 6 februari 2009

Lugnt

Ja då var det fredag kväll igen!! Ikväll mumsade vi till med grillade kamben, potatissallad, sallad och två olika dippsåser! Mums va gott det var!Efter det så har jag sett på Lets Dance, min favvo är fortfarande Magnus Samuelsson, Laila Bagge och Morgan Alling. Dom tre vill jag gärna ha kvar till slutet.
Dagen annars har varit lugn, Ebba var ju hemma från skolan i dag också. Så det har bara blivit det vanliga. Ni vet; hundarna, tvätt, matlagning och städning! Vilket enformigt dagschema! Ja jag tänker väl inte så mycket på det det är ju så livet är just nu.
Löptiden har fortfarande igång även om två gått ur, vilket är sååååååååååå skönt för oss människor och hanarna. Men två har också gått in i höglöp så än är det inte över.
Nu ska jag lägga mig strax och se på tv i sängen. Skönt!

Hörs Susanne

Inga kommentarer: