fredag 20 februari 2009

Natt bloggare

Jag verkar ha blivit en natt bloggare! Nu är klockan mycket igen! Nå ja det får väl vara så. Jag har idag varit i Karlstad och träffat en ny doktor och reumatiska avd i Karlstad. Trevliga och gulliga människor. Farbror doktorn var väl yngre än mig och han verkade veta vad han pratade om och det kändes bra när jag gick därifrån. Förutom att jag klagade över att jag har ont i nacken och han tyckte jag skulle ta till sträng vila i åtminstone 14 dagar.... Hm, hur ska det gå till. Jag ska verkligen försöka för det har varit för mycket för mig nu ett tag.

Efter sjukhus besöket lunchade jag och Måns på Max. Det var väldigt gott och smakade mums. Efter det var vi till Snabbgrossen och handlade godis och annat smaskens till discot som vi ska i bygdegården imorgon kväll.
Efter det var den utlovade turen till Biltema och Måns skulle ha lite grejer till sin traktor. Jag gick köpte massa trista men välbehövliga saker som tejp, engångsgrill och ett dammsugarmunstycke.
Väl hemma så hade Måns förstås fått fel saker. Tråkigt för honom. Så det blir väl en tur tillbaka för att byta dom.

Så nu får det bli sängen och några timmars vila.
Natti Susanne

Inga kommentarer: