tisdag 17 februari 2009

Oliver

Jag fick ett så härligt kort från Kikki, Tommy och Oliver när han hoppar över ett hinder. Det var jag bara tvungen och lägga ut. Tommy och Kikki påstår att det är känguru i Oliver? Jag fattar ingenting...
Vad då känguru, ja se bilden här nedan och bedöm själva.

Oliver blev som jag skrev för länge sedan SSöCh dvs Svensk Sökchampion i bruks för inte så länge sen. Troligtvis är han första golden med och få just den titeln.
Det är ju vi som uppfödare oerhört stolta över! Men det är ju en bra förare bakom varje duktig hund och så är det ju i detta fallet också. Tommy heter föraren/ägaren här.


Hans fru Kikki är inte hundlös hon heller utan hon har en känguru-lagotto som också är uppfödd här. Han kallas Titus och det hör ni ju bara på namnet vad det är för en kille. Nja han heter ju egentligen Whoopi's Willy The Weasel och det är ju inte heller ett namn som INTE passar honom. Ha ha du vet vad jag menar Kikki? Jag ska försöka hitta något kort på Titus så ska ni få se vad jag menar.

Oliver heter alltså SSöCh Whoopi's Wyatt Earp och han är efter min gamla Gaston (Whoopi's Ideal Du Gazeau) och undan gamla Nannie (Whoopi's Nun On The Run) kul när man fött upp även mamma som pappa i detta fallet.
Nej nu har klockan rusat iväg ytterligare...
Hörs Susanne

Inga kommentarer: