torsdag 5 februari 2009

Postkodslotteriet

Gissa tre gånger?? Jag har vunnit pengar på Postkods Lotteriet!! Vilken jäkla bingo. Kollade just kontot och har vunnit 2 x 1000 kr!! Va vilken överraskning. Tänk att det kan hända mig igen. Jag har ju haft tur i spel förrut. För 9 år sedan vann jag 100 000:- på triss, det visste ni inte om mig. En del av er visste men en del inte. Nu vet ALLA. Jag har efter det varit sparsam i mitt spelande eftersom jag har fått vinna en gång och då tror man att turen kommer liksom inte tillbaka. Visst jag vann "bara" 2000 kr nu men det är ju pengar det med. Det är tredje eller fjärde gången på ett år. Så det har ju lönat sig.

Idag har varit ytterligare en dag i sjukdomens tecken, i natt spydde Ebba!! Så det var till och vara hemma från skolan nu igen! Lill smurfen har varit pigg som en mört! Vaknade kl 05.00 och ville inte somna om. Ha det var ju lagom kul. Men vid nio åkte vi till dagis och då var minsann Tyra lite seg när vi åkte bil. Skönt att hon är frisk i alla fall.

Nej nu ska jag fortsätta med min hemsida och jag måste ut med hundarna också.

hörs Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Grattis, jag har aldrig vunnit :)
Men är också med i postkodlotteriet, har fått för mig att grannarna ska vinna...