onsdag 18 februari 2009

Sent igen

Nu är timman sen igen! Varför ska det vara så svårt och komma i säng i tid nångång? Nja idag tvingade jag iväg Måns och träna och då var ju det mellan 20-21.30 så då var vi ju inte hemma förrän 21.45. Så när jag väl vara hemma så var det bara och rasta hundar. Jag har duschat och nu sitter jag här....
Idag annars så har både Tyra och Ebba varit hemma så det har väl inte varit något utöver det vanliga här. I och för sig fick ett ryck och putsade min kristallkrona för hand, prisma för prisma. Vilket slavjobb! Nu är det gjort och jag ska ta mig en redig titt hur det verklig blev när den väl torkat.
Måns fyller år på tisdag och då kommer väl släkten hit på kalas så jag får försöka hyfsa över lite.

Imorgon ska jag och Måns en tur till Karlstad. Jag ska till medicin avdelningen på kontroll för Säffles med. avd är numera nedlagd och jag har blivit flyttad till Karlstad. Ska bli spännande och komma dit, det är första gången. Höra hur proverna ligger och få träffa en ny retmalog. Efter det ska jag och Måns till Biltema, Ikea och Snabbgrossen. Så vi kommer väl hem nångång på kvällskvisten.

Nej nu får det bli bingen natti natti
Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Vill också... åka till IKEA!
Blir bara grums för mig och molnfabriken... Du kan ju vinka när du åker förbi :O)