lördag 28 februari 2009

Sol=Piggare!

Tänk vad mycket piggare jag blir av att vakna till strålande sol!! Visserligen är temperaturen kall men det finns ju kläder mot. Jag ska strax äta fruktost och sen ut med hundarna. Nu har jag laddat kameran så förhoppningsvis kan det bli några bilder från promenaden.
Annars idag så är det middag hos min mor och far idag. Käre mor har fyllt år (igår). Annars blir det vanliga.
Vi hade tänkt oss ut och grilla korv med barnen men dt är lite för kallt än så det får vi se vad det blir med.
Krogen igår? Ja jag blev bjuden på mat av min käcke kompis Anette på ett nytt matställe här i stan. Det var god mat (nja en o annan fettklump) men aningen för dyr för min plånbok MEN Anette bjöd mig! Ja det är sant, vilken kompis!! Jag valde kalvfile och klyftpotatis med sås och stekta grönsaker. Det var gott men lite för mycket fett egentligen. Anette valde tapas och var nöjd med det. Vis att och åt och hade allmänt trevligt! Detta skulle vi gör oftare Anette! Nästa gång bjuder jag.....

Nej nu ska jag åka iväg till skogen med hundarna på en härlig promenad.

Hörs Susanne

Inga kommentarer: