söndag 8 februari 2009

Söndag

Söndag kväll och jag har arbetat en stund! Skrivit ut fakturor åt Helena och lagt till några nya kunder i hennes kundregister. Så flitig är jag så här på söndagkvällen.
Annars har väl dagen flutit på, vaknade visserligen lite arupt med att Tyra spydde ner sin säng klockan 05.00. Inte helt mysigt men men inget annat och vänta när systern har spytt! Så nu är Ebba frisk och Tyra sjuk. Men hon har i alla fall under dagen varit pigg till och från, spytt till och från. Just nu har det gått bra en längre stund så vi får väl hålla tummarna att det var allt!

Fotbollsträning har jag varit och tittat på också i 1 1/2 timme i kylan. Dom var inte så många som tränade för det var många sjuka så jag stannade kvar och var lite bollkalle. Sen hem och åt mat som jag hade förberett på förmiddagen och idag blev det lasagne. Mycket uppskattat!!

Nu väntar kvällsmat till både två och fyrbenta! Så vi får hörs imorgon
Kram Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Önskar faktiskt att jag hade en tvååring som kräks, hellre än en sjuttonåring som ojar sig för ont i halsen :/