söndag 15 februari 2009

Söndag

Nu är söndag kväll och dagen är snart till ända! Jag trodde ju jag var frisk från diverse åkommor men inatt så minsann, var det dags igen! Sprang på toaletten flera gånger till sist valde jag och lägga mig på soffan (har ingen toalett uppe). Vaknade till vid 6.30 av att hundarna ville ut och jag bara kände bbbllläää och hade ont i huvudet och kroppen efter natten på soffan. Gick upp och la mig i sängen. Mattias var gullig och gick ner och rastade hundarna. Tackolov. Sov sen till 10.30. Det var väldigt gott men i skallen så räckte det inte riktigt.
Men det var bara och köra igång... Bulten skulle hämtas av Mona idag på fm och jag kände att jag var tvungen och klippa honom så det var fram med maskinen och vips var det klart! Hann precis bli klar så var Mona redan här! Halleluja för maskinen!!! Det går ju så fort.
Sen blev det omorganisering med burar för och få det bli smidigare med hanar och löptikar. Nannie är nu på topp och sen ska det väl vara lugnt ett tag får jag hoppas. Nja Sorken är kvar och ska också löpa.

Snabbt blev det middag med blandade känslor, Mattias Måns och jag är inte 100 i magen. Det fick bli mos och torsk. Alla verkar vi väl vara ganska ok men vi får väl se vad som händer ikväll....
Ebba var iväg och tränande fotboll idag och jag följde med, skulle inte gjort det för jag satt med spysmaken vattnandes i munnen och var helt slut. Kul!

Ja ja nu får jag hoppas det går åt rätt håll för oss alla för vi har haft nog av sjukdomar allihop!

Hörs Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Magsjukan verkar inte va att leka med hörru :/
Tur inte det smittar genom datorn :)
Hoppas du kryar på dig!
Och att resten av familjen slipper den pärsen!