måndag 23 februari 2009

Sportlovskaos...

Ja nu är det sportlovs vecka! Den började med rivstart här. Jag var entusiastisk i morse och åkte in och handlade en del saker till mitt bak som jag tänkt mig göra idag. Väl på väl hem 11.30 så kommer jag på att det är nog Fotvård i dag! Hm.... Visst tid redan 13.00. Hem och lagade mat och Ebba och Tyra som väntade på mamma; kycklinggryta med paprika och tikka masala krydda och ris fick det snabbt bli.
In till stan igen, gick på en härlig fotvårdsbehandling hos Anettes Fotvård, ah va gött det kändes efteråt. Du är en pärla Anette! In på Lidl och handlade några saker som jag glömt tidigare väl på väg hem igen. Skönt äntligen skulle jag dra igång. Gissa tre gånger?? Kommer på att Ebba förmodligen ska rida idag! NEJ! JO! In till stan en tredje gång och nu är det ju inte så kul och åka fram och tillbaka. Så visst en 1 1/2 timme ägnades åt ridskolan.

ÄNTLIGEN hemma igen och nu minsann sätter jag igång och ska göra drömmar och muffins. Och vad händer nu då? Jag har glömt handla hem matolja. Vad trött man blir! Mattias var gullig och åkte in och köpte en flaska....
Nu så här vid 00.00 så har jag bakat, duschat och fixat. Måste i säng nu för imorgon fortsätter stressen; Ebba på ridläger mellan 10-14. Jag ska vara med och fixa med en trolleridagbygdegården mellan 10-14. Ebba ska på bio 14.30 med Anette E så tackolovhämtar Anette henne kl 14. Tack för det! Tyra ska till dagis den vanliga tiden. AAAAAhhhh säjer jag bara.

Nej nu blir det natti natti
Kram Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Ja, det är ju inte bara.... att ha ledigt och lediga ungar :O)
Hoppas ni får en ärlig vecka i alla fall.