torsdag 26 februari 2009

Tyst o lugnt

Tyst och lugnt är vad det är här just nu! Tyra sover, jag sitter vid datorn, pappan jobbar, Måns är i stan och Ebba hos farmor. Hundarna har varit ute på kvälls rusch och har ätit för några timmar sen och är nöjda.
Jag känner mig nästan lite rastlös och ensam. Är inte det märkligt jag som vill vara själv och ensam och ha det tyst. Snacka om skadad! Hur ska man ha det?
Eftermiddagen har varit lugn och skön. Pratade med Eva H på telefonen tidigare och det var trevligt. Jag ville ha en rapport från helgen då hon debuterade med D i juniorklass i Norge. Det gick ju bra och dom kom 3:a, kul för Eva. DET BEHÖVDE DU!!
Har också pratat med Linda som är nyfiken på hur det går för Saga. Vem är inte det? Det var också trevligt och prat med käcka och goa Linda.

Jag skulle gärna vilja se en bra film ikväll men det är ju också lite tråkigt själv. Ja vi får se vad det blir...
Nu ska jag surfa vidare och kolla några bloggar som jag läser och några sidor som jag följer.

Hörs Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Känner igen, det där ensamsyndromet, man längtar och längtar efter ensamheten, och när man väl får den, så saknar an alla de andra... Konstigt!