söndag 1 februari 2009

Utmanad

Nu var jag utmanad igen av Lotta!! Och det är ju klart att jag får ta den.



Jag skulle göra enligt följande: Gå in i mappen "mina bilder" (eller Bilder för de med OS X eller din egen personliga bildmapp). Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen. Visa bilden på bloggen och skriv något om den.- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

Ja jag blev ju lite full i skratt när det visar sig vara min sons epa-traktor! En "baby-blue" gammal duett som är hans lilla älskling. Min käre son strävar ju med att klara sitt traktor kort och det går ju så där. Han har haft 51 poäng, men måste ju ha 52!!! Lite depp blir han ju av det. Men nästa gång då du...peppar ju den något mer entusiastiska mamman. Det vore så roligt för honom och MIG om han klarade det.

Tyvärr har jag inga och utmana! Inga som jag officiellt visat att jag följer någon blogg hos mer än Lotta då förstås... Och Veronica och Thomas .Men är det någon som är här och smygläser och känner att dom vill ge sig till känna så anta gärna utmaningen. Det vore jätte-roligt!

Hörs Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Ja min bild har du ju sett, trodde faktiskt att det skulle bli en hundbild hos dig, precis som hos mig :O)

Ha en fortsatt bra dag! Nu ska jag hjälpa Stora O att hålla i skafferidörren som ska på plats :O)