lördag 7 mars 2009

Andra chansen

Satt för en stund sedan och tittade på Andra Chansen till Melodifestivalen, men fan va less jag blir snabbt!! Dom har ett sånt blodsugar system när det gäller röstningen så jag blir så himla trött. Jag röstade i första omgången på Scotts men den gick ju inte! Visst Sarah D-F har ju en bra låt M E N inte så slager....
BWO nej, Lili & Sussie njeh, Star Pilots ja gärna men nu får vi se, Ugglas å hell no och Rico bla bla absolut inte heller. Ja ja jag orkar som ni märker inte titta. Långdraget och vilket jippo. så jag bloggar i stället. Bra va?
Kvällsmaten blev tacos som jag skrev tidigare, jag, Mattias och Måns åt tacogratäng och Ebba och Tyra vanlig taco-kryddad köttfärs. Förstås med sedvanliga tillbehör: chips, sallad och dipp. Alla mätta och belåtna. Inte ens godissugna nån! Bra faktiskt.
Nu ska jag surfa runt lite och se vad alla har för sig. Intressant. Man får reda på massor bara man har tid och sitta en stund vid datorn.

Hörs imorgon
Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Så sant, så sant....