lördag 14 mars 2009

Årsmöte & Plakett

Jag och Linda har varit på Årsmöte för Värmlands Kennelklubb nu ikväll och jag fick mottaga en championatsplakett för Sorkens SUCH!!! Nu finns det två här i hemmet!! Inte många men i all fall. Det är två. Efter mötet åt vi italiensk buffé och det var annorlunda men väldigt gott. Vid vårt middagsbord satt det fler Säffle-fölk; Åsa och Folke som var och hämtade fler än en plakett för sina fina griffons. Kul, Grattis till er för den gedigna uppfödningen... jag är imponerad!!
Annars idag så har det väl inte hänt så mycket. Det vanliga skulle jag nog vilja påstå. Nu är klockan mycket och jag måste lägga mig för jag känner mig helt slut. Var tvungen och skriva några rader när jag ändå kollade mailen!
Hörs Susanne

2 kommentarer:

Lotta sa...

Va roligt! Grattis!

Whoopis sa...

TACK snälla!! jag har ju faktiskt bara en terrier och att den är champion är ju inte fy skam precis..