tisdag 31 mars 2009

Frida


Jag sitter fortfarande och väntar på att Frida ska komma igång! Templen är nere och hon flåsar. Fan så jobbigt det är när det är på natten, man är ensam och har ingen och prata med. Som ni ser är det en rejäl bula. Jag var tvungen och sätta mig vid datorn en stund. Skulle väl egentligen behöva sova, men somnar jag så är det segt och komma igång igen så jag avstår. Av gammal erfarenhet. Skulle vara skönt för Frida om det var klart, och för mig. Eftersom jag har Saga också som utgår i tid idag tisdag. Hon är fortfarande lugn men hon har heller inte så många valpar så då trycker det ju heller inte på. Så jag skulle uppskatta om hon väntade någon dag. Nej jag får gå ner igen och se vad som händer.
Hörs senare och förhoppningsvis med lite andra bilder på HELA familjen live.
Natti Susanne

Inga kommentarer: