fredag 27 mars 2009

Grattis Magnus!

Jo då för er som undrar så tog jag mig till stan och det väl en syn för gudarna!! Uppyrt med snö upp till halva dörrarna på bilen även bakom bilen och jag tvungen och backa för och komma mot stan. Jag tog sats för jag såg att 2 meter bakom bilen var det något mindre snö. Och visst jag tog mig dit och i rätt riktning. Men djä... va snö. Och i stan vet jag inte vad dom sysslade med för det var hur mycket snö som helst ÖVERALLT! Att dom aldrig ska lyckas få bort snö i tid i den här kommunen? Tur som jag sa att man inte sitter i rullstol eller behöver ha akut hjälp för det hade inte funkat. Fy skäms Säffle Kommun...

Nog om det, ni såg väl att min favvo Magnus faktiskt vann Lets Dance 2009 - fantastiskt!! Och väl för unt. Just nu så bloggar jag, har trimmat tre hundar som jag ska ställa ut i Karlstad imorgon. Badade blev dom i förmiddags. En massa päls på två och ingen på den tredje. Men vi måste träna så det skiter jag faktiskt i. Träningen är huvudsaken Ebba ska med och hålla mig i sällskap och jag kommer också tillbringa några timmar med käcka Linda - kul. Jag får återkomma med rapport imorgon eftermiddag när jag kommer hem.
Nu ska jag se på James Bonds senaste film, för jag ska till stan och hämta hem Måns om nån timme eller så. Och jag är egentligen skit trött så ser jag på film så hoppas jag hålla gluggarna uppe.

Hörs imorgon
Susannne

2 kommentarer:

Lotta sa...

Snö, ja det kan man bli lätt trött på.
Har varit och kikat på våren idag... Härligt.
Lycka till på utställningen i morgon, Undrar just när jag ska komma iväg...

Whoopis sa...

Jag tycker du ska ta dig i kragen och åka och ställa ut. Du har ju flera fina hundar tycker jag. Behöver du hjälp med pälsen el så är det bara och ringa.