fredag 20 mars 2009

Heja Magnus!!!

Nu är Lets Dance över och två av mina favoriter; Laila och Magnus har gått vidare!! Jippee!! Det är ju riktigt kul. Familjen har haft tv-kväll med "mys" - väldigt viktigt! Ikväll slog vi till på pita bröd, stekt köttfärs, sallad i olika former och en gräddfilssås med vitlök och svartpeppar. Åh va gott det var. Godiset efteråt var det ingen som orkade med, bra va!

Nu ska jag se om det kan vara nån film och se annars ska jag faktiskt lägga mig. Är trött och har lite planer för morgondagen som jag vill orka med. Det ska ju bli bra väder så jag ska försöka röja i trädgården för nu när snön blivit borta så vad säjer man; det som försvinner i snö kommer fram i tö!! Stämmer helt rätt i min trädgård, det är hundben, vedklampar massor med grävda hål och en del hundskit. Inte fräscht! Så det är på tapeten. Och även ska valplådorna fram och tvättas. Och då måste det ju även röjas i tvättstugan där jag brukar ha en låda. Den andra får valpa i tv-rummet. Så är det. Men söndagen finns ju även för det.

Hörs Susanne

2 kommentarer:

Lotta sa...

Mmm, samma fenomen här hos mig, tuggpinnar, trasor, strumpor?! och bajs i mängder.... Men jag har för mycket snö för att hitta allt än...
När är valpningen på gång?

Whoopis sa...

Valpning x 2 i vecka 14! Här städas det i trädgården, och eldas skräp. All snö är inte helt borta men det är gott för det som blir gjort!