söndag 15 mars 2009

Jippot

Ja då var även lördagen slut och jag sitter och skriver in på söndagen..!! Det har väl inte varit någon speciell dag så, det vanliga har väl blivit gjort och det har inte hänt något särskilt.

Kvällen tillbringades vid tv:n och Melodifestival-jippot! Och vad ska man säja? Ja hellre opera divan än ugglan huu va nära det var. Jag/Vi visste inte vid programmet början vad vi tänkte hålla på men under tidens gång så gillade vi; Måns, Heat och Alcazar. Men vad hjälpte det? Flera andra bra låtar men inget jag skulle vilja skicka till Moskva. Ebbas favvosar var EMD men det gick ju inte heller hem.
Strax efter programmets slut kom grannen hit och drack några glas whiskey med Mattias, båda blev lite trötta! Märkligt jag var pigg som en mört. Men jag har ju heller inte druckit whiskey. Beror nog delvis på det. Nu däremot är jag trött och ska lägga mig, kollade min mail och passade på och skriva lite eftersom det varit darrigt med bloggande idag.

Ha det gott
Susanne

2 kommentarer:

Lotta sa...

Kan inte annat än att hålla med dig om jippot...

Anonym sa...

Lägg ner skiten.