torsdag 5 mars 2009

Mycket o läsa

Torsdagen har nått middagstid. Och jag sitter och kollar mail och ska skriva några rader här trots att jag egentligen inte har något speciellt att skriva om! Lite blogg-torka nu....
Jag och Ebba ska strax åka och hämta Tyra på dagis och sen ska Ebba till tandläkaren efter det. Hennes tandställning fastnar inte i munnen längre och får inte dit sen hon skruvade den i fredags? Så nu ska dom kolla på den. Måns får jag hämta strax före det, så han kan passa Tyra i bilen för hon lär väl somna på vägen in till stan.

Annars så har jag haft besök av sotaren på fm så nu är det gjort. Skulle även ha haft en brandinspektion men dom kom inte. Dom kommer i nästa vecka istället.

Hundsport och Apportören damp ner i brevlådan idag, det är ju alltid kul och bläddra igenom. Typiskt bara att dom kommer samtidigt. Undrar just när Golden Nytt kommer? Kollar nu och ser att den ska faktiskt komma ut vecka 10. Ja ja då finns det något ytterligare och läsa denna veckan.
Nej nu får jag sätta fart, vi ska strax åka till dagis och hämta "smurfen"...
Hörs Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Ja tänk om man kunde få dem lite utspritt, jag fick också bägge idag plus veckans annonsblad :O)