söndag 1 mars 2009

Scotts!

Klockan är nu slagen strax efter 00. Jag har sett på Melodifestivalen idag. Jag är fortfarande störd på röstningen och blir inte klok på det. Jävla jippo...
Det var flera bra idag men just dom vi röstade på kom inte med till nån final. Visst Sarah Dawn Finers låt var ok. Men jag vill ha slager... Agnes låt ok men INTE heller slager. Enda slagern för kvällen var väl Thor-leifs. Men...
I Säffle ikväll är det riktigt "rajtan-tajtan" det är ScottsMedis och gud så jag ångrar att jag inte köpte nån biljett. 700 st personer på Medis är det väl åratal sen det var! Det måste vart varit senast på "den gamla goda tiden". När vi diggade till Europe och Kennet And The Knutters eller vad tror du Anette? Jag blir banne mig full i skratt när jag tänker på det... Det var tider det!

Nu ska jag lägga mig strax för jag är verkligen skit-trött. Måns är på stan och det känner jag en viss oro för, men han ska åka med grannen Mattis hem och för hans egna bästa. Är det bäst han gör det. Men jag får väl sätta klockan på ringning om ett par timmar för och kolla! Annars åker jag personligen ner till stan. Han har ju en viss förmåga och tro att han är 18!

Hörs imorgon
Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Ja, se ungar....
Medis, ja, där har jag också tillbringat en del helger :)
Det var tider det!