torsdag 26 mars 2009

Skolresa

Igår orkade jag bara inte blogga! Det har bara varit en massa skrivande om spy och äckel. Jag kände liksom inte att jag hade något och skriva om. Den här veckan har varit minst sagt lika varje dag i stora drag. Tvätt, byte av sängkläder, tvätt och tröst. Jag är så less...
Nu ikväll var jag in till stan och var på klassmöte för Måns klass och vilken djävla hönsgård. Vilket tjatter!!!! Vi satt i 1 1/2 timme och kom inte fram till något knappt. Det röstades, det ändrades och inget blev riktigt bra.
Nu ger jag upp, och jag har ändå varit bland dom mer drivande... Dela pengarna det är min mening. Dom kommer aldrig få in några pengar från dom nya och pengarna räcker ju knappt som det är i dagsläget trots att vi har en redig summa.
Jag och Måns ville åka till Danmark men blev nerröstade eller det blev 50/50 och det blev Boda Borg?! Va kul är det? 1 timmes färd hemifrån, ligga i kåta? Lycka till och ta hand om dom.

Nu ska jag strax lägga mig för det är även en dag hemma imorgon och också då med sjuka barn. Ibland önskar jag att jag var den som tjänade mest i hushållet och kunde få gå till jobbet och stänga av familjen för 9 timmar....

Hörs Susanne

Inga kommentarer: