söndag 29 mars 2009

Småfix

Detta var att en dag till och gå snabbt! Men det är ju detta med och ändra klockan som ställer till det. Varför kan vi inte har sommartiden jämt, det vore så mycket trevligare och enklare. Vem var det som hittade på det från början och varför, det undrar jag faktiskt på.

Idag har plockat med tvätt kläder och jag har även gjort lite färg förbättringar på väggarna i tvättstugan där jag ska ha Frida med sina valpar. Jag hade ju Ines och Olle där i höstas och färgen blev borta på ett och annat ställe. Ser mycket trevligare ut nu. Skulle ha velat måla valplådan insåg jag när den kom in för en vecka sedan men det hinner jag inte med nu. Får bli till en annan gång. Nu är jag helt redo för valpningen men Frida är fortfarande lugn.

Jag har också fixat mig en räknare här i bloggen om ni kanske sett? Lite kul och se om det är någon här och läser eller inte. Och jag har även satt in några favvo bloggar och sidor som jag tittar på så gott som dagligen. Ska komplettera med några till så småningom.

Jag tänkte försöka se klart James Bonds senaste film ikväll men Mattias har somnat med Tyra så vi får väl se vad det blir med det. Tänkte att han ville väl också se den klart. Han somnade i soffan sist så vi fick avbryta..

Hörs imorgon
Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Åh, snart valpning på gång, spännande!
Är så sugen på att få snosa lite, så jag kommer nog en sväng om det är okey:O)
Ha en bra filmtajm!
Själv ska jag lägga mig på spikmattan en stund.