tisdag 10 mars 2009

Sol sol sol

Solen skiner och inspirationen likaså! Jag har hunnit med det mest redan och har massor med tid kvar innan Tyra ska hämtas på dagis! Gött! Tyvärr möttes vi på dagis av en härlig nyhet; flera fall av magsjuka på avdelningen, och bara igår fick flera gång hem. Gissa tre gånger om man vill ha det igen? N E J !! N E J !!
Just nu uppdaterar jag åt min käre vän Fia och bilder på hennes Teddy-valpar. Ska faktiskt åka och titta på dom frampå när dom blir större. Intressant efter Teddy såldes till Berit när han var 1 1 /2 år och jag har ju inte sett honom heller sen dess.
Här väntas det ju också valpar Frida syns det tydlig på och där är inga tvivel. Saga är jag aningen osäker på. Men vi får väl hålla tummarna och hoppas att hon får några i alla fall.

I eftermiddag när Ebba och Måns kommer hem från skolan ska vi till syrran på kalas för Sara "den lilla prinsessan" fyller 5 år!! Oj vad tiden går fort... Har funderat under förmiddagen vad vi ska köpa och har väl en plan nu, men ska för säkerhetsskull ringa syrran och kolla med henne så det blir ok!

Nej nu ska jag ta ett varv med "älskarn" ni vet han med den l å n g a slangen som man som husmor träffar varje dag speciellt när man har hund!! Det låter att det...
Hörs
Susanne

2 kommentarer:

Lotta sa...

Shit, inte magsjuka igen, du har väl faktiskt haft din beskärde del av detta gissel :O(

Whoopis sa...

Det har ju jag verkligen!! Men man kan ju få det igen som sagt...