torsdag 5 mars 2009

Sviter

Nu är det kväll och jag känner mig helslut! Tyvärr så kommer sviterna nu efter några arbetsamma dagar som jag egentligen inte ska befatta mig med! Jag har ont överallt och är öm i hela kroppen, kan inte heller bita ihop tänderna på en sidan vilket är väldigt jobbigt. Det gör jag att jag också har huvudvärk!! Imorgon fredag får jag ta mig i kragen och försöka vila för annars vet jag inte hur jag ska klara mig igenom dom närmaste dagarna...Faaaaan!
Tandläkar besöket i eftermiddag gick väl som förväntat, vi fick vänta som vanligt i 40 minuter!! Verkligen tur att inte Tyra var med in... Tandställningen fick skruvas tillbaka och slipas och riktas och användas igen; i 2 månader till. Fan va töligt jag trodde faktiskt att de snart var över... Ack så fel jag hade om det.
Barnen sover, nja förutom Måns då förstås. Han sover aldrig när man ska han är en sån nattmänniska så man kan undra hur det ska bli för honom i framtiden. Nattjobb kanske?

Nej jag måste i säng nu jag orkar knappt hålla armarna uppe och använda fingrarna för och skriva. Bläää

Hörs Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Jobbigt att vara så slut i kroppen :/
Tandställningar är ett gissel, min Lilla O hade en under en period, och han tappade bort den konstant :O)
Vilket himla tjat!
Om det sen gav nåt resultat, det har jag ingen aning om :O)