torsdag 12 mars 2009

Urladdade batterier

Tidigare idag gick det inte och blogga för batteriet i tangetbordet, hade sagt sitt. Nu är det laddat och nu ska jag skriva några rader innan jag ska ut med jyckarna igen. Jag ska på årsmöte i bygdegården idag, är det tänkt. Så jag vill vara klar med de flesta sysslorna innan jag åker dit. Alltså promenix och utfodring. Resten får Mattias göra bad av barn, läxor och kvällsmat. Skönt och slippa det för en gångs skull.
Imorgon kväll kommer jag inte vara hemma heller slipper alltså då också. Imorgon ska jag och Linda på årsmöte på Värmlands Kennelklubb och få championplakett på Sorken och vi ska äta italiensk buffe på Färjestads resturangen Spännande!!
Snön vräker ner här utanför sedan ett par timmar tillbaka vad nu det ska vara bra för. JAG VILL HA VÅR!!! Typiskt med snö nu så här i mars. Varför kommer aldrig snön i november/december när det ska vara snö? Inget är sig likt.

Nej nu måste jag rappa
Hörs Susanne

Inga kommentarer: