måndag 20 april 2009

19 år sedan

Då var det måndag igen! Idag är det 19 år sedan min första golden kull föddes, nästan ofattbart när man tänker tillbaka. Och det är 20 år sedan som jag fick mitt kennelnamn, det ni!
Solen skiner här i Uggelsäter men det är blåser halvvägs storm. Så det är inte trevligt och vara ute. Jag har varit och handlat på Granngården nu på fm, behövde fylla på med spån, foder och lite annat till den nya hästen. Och i natt fick vi kattungar också 6 stycken, ni ser på bilden, tre vita och tre gråa. Dom vita kommer bli som sin fina mamma alltså grå/blå i teckningen och med ljusblåa ögon. Dom kommer bli väldigt fina.
Vår nya häst Bugatti fyller år i dag också det får Ebba fira när hon kommer hem. Idag ska Ebba till ridskolan och rida sen ska hon hem och rida sin häst såp det blir mycket ridning idag. Vi ska också försöka hinna med och gå in till svärmor som fyllde år igår på en snabbfika.
Nu måste jag ner och lägga i en tvätt och dammsuga.
Hörs ikväll
Susanne

Inga kommentarer: