onsdag 8 april 2009

Bulten 7 år


Glömde ju nästan bort och gratulera Bulten som blir 7 år idag.

Tänk så tiden går fort? Det var inte länge sedan jag tog en omväg till Uppsala och hämtade honom efter att jag varit på Raduno i Vadstena. Nu blev han väl inte den ståtliga stora hanen som jag hade hoppats på MEN jag är glad att jag har honom ändå. Och vilken tur att han fick en chans i aveln jag inte tänkt ge honom chansen när han var i 1 års åldern. Med tanke på att han var lite liten till storleken. Men nu med facit i hand så kan man se tillbaka på det och vara lite stolt. Räknar med dom utlandsröntgade avkommorna så ser statistiken väldigt bra ut: 11,1 % på höfter och 5,5 % på armbågar. (Ja ingen större skillnad utan de utlandsägda hundar men) Det ni! Inte många som klår det resultatet.
Natti natti
Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Sju år, en aktningsvärd ålder för en stilig herre! Grattis!
Nej jag har inte missat SM-guldet, men jag är måttligt intresserad :/
Ha en härlig Torsdag!