tisdag 28 april 2009

Fotbollsträning x 2

Tisdag kväll och jag har just vunnit en kjol på Tradera! Huu va trevligt. Som jag sagt flera gånger tidigare så har jag gjort så många fynd på sistone. Utan att det blir alltför tomt i plånboken. Man får verkligen mycket för pengarna. Inget jag har köpt har varit under förväntan utan snarare tvärtom.
Dagen annars har varit lugn och skön, dom större barnen i skolan och Smurf på dagis. Härligt! Nu sitter jag och kollar mailen och väntar på att Ebba och Måns ska skjutsas in på fotbollsträning kl 18.30-20. Och jag/vi har konstigt nog ett "flyt" båda tränar samma tid OCH på samma plats! Otroligt bra tajmat.
Idag har hästen vilodag, Ebba hinner inte rida idag och en dag i veckan kan han ju få vila. Hon har långdag i skolan och var inte hemma förrän 15.30 och skulle ju då äta och göra läxor. Och som sagt träningen börjar 18.30.

Så nu måste även även jag sätta fart. PS. 4 veckors bilder kommer senare ikväll DS

Hörs Susanne

Inga kommentarer: