fredag 24 april 2009

Fredag

Fredag igen, va härligt. Jag gillar helgerna även om dom fullkomligen rusar iväg. Imorgon ska Mattias och flickorna på auktion, men jag ska vara hemma. Har lite och komma ikapp med. Och jag får även besök vid 14. Så då vill jag vara klar med mina projekt. Har även lovat Måns nya skor som jag ska försöka få upp honom och följa med och köpa på förmiddagen, hur nu det ska gå?
Idag har det blivit det vanliga, och Ebba red även idag och det gick bra. Pappan gick med och kolla läget. Var inte så populärt från Ebbas sida men jag tyckte det var hans tur. Han kommer undan nog så mycket ändå. Och imorgon är det väl min tur igen med det.

Nej nu ska jag gå ut med hundarna.

Hörs imorgon

Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Helgerna går alldelse för fort, jag håller med om det!
Skoköp även för grabben i Värmskog under helgen, så vi har ungefär samma problem med det :O)