måndag 6 april 2009

Inga valpar för Saga!

Då var det över för Saga!! Tyvärr födde hon i söndags två döda valpar så hon har inga valpar!! Jätte-tråkigt. Det är synd om henne nu, hon går och letar efter sina och hör samtidigt sin systers mys med sina valpar. Livet är orättvist ibland. Men vi får ta nya tag när hon löper igen i höst.

Fridas valpar däremot är 1 vecka gamla idag och där är det frid och fröjd och alla mår bra. Jag ska ta kort på dom i eftermiddag se ni får se hur dom ser ut.

Idag på förmiddagen har jag varit på kurs på Abf/Fsk och vi fortsatte där vi slutade för 2 veckor sedan. Mycket grupparbete och själv analyserande. Det gick hyfsat men det känns i hela kroppen när man blir sittande på en skit hård stol i 3 timmar. Så just nu har jag ont överallt.

I söndags åkte vår lilla Sork på parning också till Stockholm, hennes uppfödare ska para och ha hennes första kull. Tror hon skulle bli parad med vackra Thomas. Jag håller tummarna för att det blev en parning igår.

Nu skiner solen och jag ska gå ut och sätta mig i lä och bara njuta. Jag ska återkomma ikväll med 1 veckas bild på "poppisarna".

Hörs Susanne

1 kommentar:

Stina sa...

Usch så tråkigt med dödfödda valpar.
Själv har jag varit på bio med barnen idag efter jobbet.

Ha en trevlig kväll!

/Stina