onsdag 15 april 2009

Mitt i natten

Det blev inga flera bilder på valparna idag. Det blev ingen tid för det. Tya och jag har varit ensamma idag, pappan har jobbat, Måns har grejat med traktorn och Ebba är hos farmor. Så förmiddagen var ganska lugn och på eftermiddagen så åkte vi till stan. Vi var och köpte hundmat, kontorsmaterial, glass och nya gummistövlar på Granngården.

När vi kom hem så följde Tyra med sin pappa till ladugården och fixade med djuren och jag tog i tu med hundarna. Bytte även filt hos valparna. Tvättade och lite sånt där skit tråkigt.

De senaste två har jag satt mig in i Tradera, jag har sålt mina första 4 saker och jag har även fyndat flera klädesplagg och skor till mina flickor. Och jag känner mig väldigt nöjd över det.
Nu närmast så är det sängen som väntar men jag orkar inte sova just nu även om jag väl i kroppen behöver det. Jag ska i alla fall lägga mig och läsa lite så kanske "John Blund" kommer och hämtar mig.
Imorgon är det kursdags och även första valpvisningen på tapeten.

Hörs Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Tradera. det är grejer det!
Man kan fynda en hel del :O)