torsdag 16 april 2009

Nytt!!

Som jag skrev häromdagen så har jag har problem vad det gäller och surfa och anslutningen runt det. Idag har köpt en ny förlängningsladd från datorn till mobildosan eftersom jag måste dra den iväg en bit från datorn för bättre täckning och jag tror banne mig att det var där felet var!! Än så länge så funkar det riktigt bra. Jag har kunnat surfa dom senste dagaran men med mobildosa direkt i hårddisken och då blir det inte den täckningen som jag önskar.

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket trots det vackra vädret. Ja det vanliga har ju blivit gjort men jag känner att det är så töligt och skriva om varenda dag så det för jag hoppas att ni förstår det ändå. Middagen idag när det är lov och allt, blev väldigt mumsig, grillade kamben köpta på Ica med sallad och barnen tog klyftpotatis och med gräddfilsås till. Mycket gott var det.
Nu är det eftermiddag och barnen är ute och äter glass. Jag ska strax ut också man måste ju bara passa på när vädret är så fint. Vi kanske hörs ikväll

Susanne

Inga kommentarer: