torsdag 9 april 2009

Skärtorsdag

Och just nu sitter jag vid datorn har inte haft någon tid för det tidigare idag. Utan jag har varit och handlat mat för det har en viss förmåga och vara slut mest hela tiden här. Tror nog jag har glömt något, men jag är så trött just nu så jag får lösa det en annan dag i så fall.
Det sken upp igen ute efter en först härlig förmiddag och sen grå eftermiddag. Så nu ikväll känns det härligt!
Jag har inga stora planer för kvällen det får bli som det bli. Kvällsmaten är väl alltid något som faller på min lott men den har jag inte ägnat en tanke åt.....förrän nu.
Imorgon långfredagen har jag inga planer förrän på kvällen då är det disco i bygdegården för barnen och då brukar jag hjälpa till.
Påskaftonen ska ju Ebba vara med och tävla i minihoppning på ridskolan vid 10 så det får väl den dagen börja med. Sen får det väl bli den sedvanliga rundåkningen och önska glad påsk till släkten och kusinerna. Så lite på tapeten är det ju nästan varje dag och då räknar jag ju ändå inte med det vardagliga med alla djur, hemmet och matlagning. You know what I mean?

Nej nu ska jag sätta fart med lite annat
Hörs om inte annat GLAD PÅSK ALLA
Susanne

2 kommentarer:

Lotta sa...

Glad Påsk till er också!
Här ska det börja städas nu, har ett ton sand och grus på golvet känns det som...

Susanne sa...

Jag städer varenda dag för jag ju ALLA hundarna inne! Så jag vet precis vad du menar med 1 ton, det tar jag upp vrje dag. Tur jag har en bra dammsugare.... Jag ska ta i tu med kvällsmaten strax och jag idetorka uta f.n!