torsdag 23 april 2009

Tiden räcker inte

Jag hinner inte blogga!! Eller rättare sagt orkar inte!! Mina dagar räcker inte till .... Det här med den nya ponnyn tar all min tid känns det som. Eftersom Ebba är lite feg och inte riktig vågar så måste jag vara med, leda in hästen, sadla, leda hennes bitvis. Och var med den stunden hon rider. Och allt detta på den tiden av dygnet när min kropp inte riktigt orkar. Pust...
Idag fick jag verkligen bita ihop och tvinga mig. Det blev gjort men i min kropp är energin slut nu. Imorgon har pappan lovat ta ett pass, hm hur ska det gå kan jag undra. Men det får säkert bra.
Idag har min käre far varit här och krattat igen och det blev så fint. Vilken tur jag har som har honom, annars blev det inte krattat. Jag orkar ju inte och Mattias har inget intresse för det. Det är väldigt trevligt när det är lite snyggt i trädgärden. Får se nu under helgen om alla hålor kan bli ifyllda med jord så är jag helt nöjd sen.

Nej nu måste jag lägga mig

Hörs
Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Att inte hinna, råkar vi väl alla ut för ibland, låter ju i alla fall som det är trevliga saker som tar alla din tid:O)