torsdag 2 april 2009

Utmaning-Mattias

Klockan är nu strax halv tolv och jag ska sova på soffan ikväll bredvid Saga. Tempen är fortfarande nere och hon är lugn så än är det ju inte på g. Det är ett av dom mer jobbiga momenten i valpningen; innan det kommit en valp så man vet att allt är i gång och okej.
Jag hade en utmaning hos Lotta - Pillargontanten och den tar jag väl. Man ska visa en bild på sin sambo/man/partner: och i mitt fall käre maken Mattias. Tyvärr hittade jag ingen annan bild i datorn. Så det fick bli en bild i den miljön som han trivas allra bäst. Ska se om jag hittar ett annat kort imorgon som gör honom mer rättvisa.
Nej nu får jag gå ner och lägga mig för jag är trött.
Hörs imorgon
Susanne


1 kommentar:

Lotta sa...

Du kunde ladda up en bild på din i alla fall... Här går inte att överföra filer alls, tyvärr, vet inte alls vad som hänt..
Lycka till med Sagas valpning!