tisdag 14 april 2009

Valparna 2 veckor

Nu är jag här!! Har enorma problem med och kunna surfa i flera dagar. Vet inte om det blivit något fel på mobildosan eller va fan det är. Djävl... irriterande i all fall. Här kommer det ett par bilder på valparna som i dag är 2 veckor gamla.

Tänk så fort det går. Annars under de senaste dagarna när jag inte bloggat så har det inte varit så mycket och stå i annat än att vara ute och njuta av det vackra vädret. Och har ju varit hur skönt som helst. Jag ska försöka och ta fler bilder på valparna ikväll. Jag är så glad att jag äntligen är ute och kan blogga så håll till godo med dessa bilder å länge.

Hörs Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Jag trodde nästan du stuckit till blåkulla.... Saknad har din blogg varit i alla fal :O)
Vilka godingar, runda och fina...