onsdag 1 april 2009

Valparna




Jag vet att ni är många som är nyfikna på valparna och nu kommer två bilder här i bloggen för hemsidan kommer jag nog inte hinna med idag. Saga har börjat flämta och det är väl dags gör henne strax. Eftersom datorn är på hallen på övervåningen och Saga är nere så kan jag inte sitta här några längre stunder. Fridas valpning gick bra bara den väl kom igång. Det är en dryg väntan innan första valpen kommer. Det tycker jag varenda gång. Idag är dom ju ett dygn gamla och allt går bra med mor och dom små. Och jag har sovit och samlat nya krafter.
Hörs igen Susanne

2 kommentarer:

Lotta sa...

Åh, jag kan riktigt känna lukten....
Grattis igen, ser ut att vara en härlig hög!
Och Lycka till med nästa, du är inte dålig du!

Stina sa...

Hej!
Oj fler valpar på G, kul. Lycka till med dom små.
/Stina