torsdag 2 april 2009

Våren är här


Tänk så lång väntan kan vara! Jag har inte gjort så speciellt mycket idag. Eftersom jag har koll på Saga. Nu har tempen i alla fall gått ner men det kan ju innebära att det fortfarande är lång tid kvar. Pust. Vädret är skönt och skulle vilja sitta ute och njuta av våren som närmar sig. Snödroppar och lite annat börjar sticka upp i huskanten. Då känns det ju verkligen som att våren är här. Härligt!

Imorgon ska jag i alla fall skicka Tyra till dagis för första gången på 2 veckor och det ska bli skönt för oss båda. Denna veckan har det inte varit någon kurs för mig för kursledaren är sjuk, skulle tippa på att hon blev smittad förra veckan. Om det nu är magsjuka som hon har?

Snart kommer Mattias hem från jobbet och då ska jag passa på och åka till stan. Måste handla några saker såsom sköljmedel b la. Det har varit slarv med tvätten några dagar och sånt straffar sig genast. Så i får väl se när jag kan med några nyheter om Saga.


Hörs Susanne

Inga kommentarer: