fredag 1 maj 2009

1 maj i Mariebergsskogen

Nu har jag och Ebba precis kommit hem från Karlstad och ytterligare ett 1 maj firande i Mariebergsskogen. Det har blivit lite av en tradition och åka dit och träna någon som behöver. Ebba vill gärna vara med på barn med hund också och det var hon även i år.
Malin och Janne med familj var också med och ställde ut Fame. Jag hade bara Sunny med mig och det var bra för Sunny och få vara för sig själv och ha matte för sig själv, framförallt.
Sunny blev bästa tik och BIR samt BIG-4. Jag var helt nöjd med hennes uppförande, lite fundersam först när vi kom dit men det släppte snart. Jätte kul. Fame ställdes ut av duktiga Nicole och dom kom 2:a bästa tik med hederspris och det var också väldans kul.

Ebba tävlade i barn med hund med Sunny - och vann det!! Det var båda barn med drygt 30 stycken så det var väldigt roligt för ebba är faktiskt duktig.
Jag återkommer med bilder. För nu måste jag iväg på kalas till syrran för hennes flicka Elin fyller 9 år idag.

Hörs senare
Susanne

Inga kommentarer: