söndag 31 maj 2009

Åland idag 31 maj

Idag var det ÄNTLIGEN Evas och Baileys tur!! Eva och Gunnar tog sig en tur till Åland och det gav ju minsann FULL UTDELNING!!

WHOOPI'S UNDERCOVER AGENT tog CERT blev BIR och BIG-3.

Jag är faktiskt lite chockad över det än, Eva lurade mig via sms igår att hon blir BIR och tagit cert. Men skojade. Idag var det minsann inte något skoj, utan det var faktiskt så. Ingen är ju gladare än jag. Och jag är så glad för Evas skull som sliter sliter och sliter. Plockar många CK:n. Nu är det snart fotbollsmatch för Måns som vi ska åka och titta på i stan. Den börjar kl 16 så jag måste sätta fart. Sen ska vi väl till svärmor med en liten present. Och förresten vet ni ad? Förrut kom Måns hem extra, med en bukett blommor till mig. Jag blev faktiskt riktigt rörd. tänk att han tänkte på mig fast han var i staden...

Svärfar och AM har varit här och firat Tyra också. Det glömde jag nästan bort. Nu har Tyra fått många nya kläder och använda. Va roligt. Mycket ärvda kläder blir det ju annars. Inte dumt det heller MEN det är kul med något nytt ibland.

Förresten Eva, jag lånade ett kort på din sida...

Hörs Susanne